تعمیر خودرو در محل

چالش های نگهداری و تعمیر خودرو

همزمان با متنوع شدن امکانات به خصوص وسایل نقلیه و استفاده از آنها باید مخارج مان را نیز بهینه کنیم . چه از لحاظ زمان چه صرفه جویی در هزینه ها. برای خراب شدن ناگهانی و نیاز خودرو به سرویس های دوره ای و تعمیر گاها مجبور میشویم تا هم از لحاظ زمان هم از لحاظ مالی کلی هزینه کنیم. خوشبختانه با پیشرفت تکنولوزی و رشد کسب و کار های آنلاین می توانیم این دسته از مشکلات رو به راحتی و با صرف هزینه ی کمتر و با خیالی آسوده تر رفع کنیم.

. مزایای استفاده از سرویس های آنلاین برای تعمیر خودرو در محل

متاسفانه تعمیرگاه ها ظرفیت محدودی دارند و با قیمت ها و نرخ نامه های متفاوتی کار می کنند و باید مدت زمان قابل توجهی را در ترافیک سپری کنیم . معمولا تعمیرگاه ها خدمات خود را گارانتی نمی کنند .مهم ترین اصل اعتماد به تعمیرکار و متخصص هاست که متاسفانه در سال های گذشته بی اعتمادی های زیادی به وجود آمده. خوشبخانه پلتفرم های آنلاین این ایرادها را بررسی و رفع کرده اند.و می توانید با خیالی راحت در منزل یا هرجای دیگری از تهران درخواست بدید تا متخصصین توی محل شما حظور پیدا کنند و ماشین شما را کارشناسی یا تعمیر کنند.

 

تعمیر خودرو در محل با مکایار

 

مکایار بهترین متخصص هارو دور هم جمع کرده است تا بهترین و تخصصی ترین اپلیکیشن خدمات خودرو را طراحی و اجرا کند. ما در مکایار فیلتر های هوشمندی را ایجاد کرده ایم تا درخواست های شما به بهترین متخصص هایی که توی حوزه ی خودروی شما فعالیت دارند ارسال شود .

مکایار با الگوریتمی که برایش طراحی شده خدمات را منصفانه قیمت گذاری می کند و دیگر نیازی نیست نگران بالا بودن دسمتزدها باشید. چیزی که مکایار رامتمایز کرده کاربری آسان است و لازم نیست تا مراحل طاقت فرسایی را برای سفارش طی کنید زیرا مکایار به صورت پیش فرض تمام داده های مربوط به مدل خودروی شما را  از قبل ذخیره کرده است . تمامی خدمات تعمیر خودرو در محل مکایار گارانتی دارند و پشتیبان های ما شبانه روز پاسخگوی هموطنان عزیزمان هستند. هنگامی که درخواست توسط متخصص ها قبول می شود شما به امتیاز ها و نظراتی که برای متخصصین ثبت شده دسترسی خواهید داشت . ما در مکایار هر لحظه در حال تحقیق و توسعه ی خدماتمان هستیم و به زودی از خدمات جدیدمان در حوزه ی خودرو رونمایی خواهیم کرد.

 

خدماتی که توی مکایار اریه داده میشن.

  • کارشناسی خودرو : علاوه بر نعمیر خودرو در محل کارشناسی انواع ماشین های ایرانی و خارجی در محل انجام می ش.
  • سرویس های دوره ای خودرو: خدمات و سرویس های دوره ای مثل تعویض روغن.تعویض لنت. دعویض فیلترها نیز در محل انجام می شود.
  • تعمیر موتور خودرو: تمامی اجزای موتور های ماشین های ایرانی و خاجی در محل تعویض و تعمیر می شوند.
  • برق و ecu: خدمات دیگری مثل سیم کشی.تعویض و تعمیر فیوز ها .تعویض چراغ ها و کامپیوتر خودرو در محل توسط متخصصین مکایار انجام می شود.
  • خدمات جلوبندی: اقتخار اینو داریم تا با بهترین متخصصان جلوبندی ساز در تهران همکاری به عمل بیاوریم و در محل این سرویس را نیز اراِهه دهیم.
  • پنچرگیری و تعویض لاستیک: برای تعویض و پنچرگیری لاستیک ها سه کلیک لازم است.
  • خدماتی مثل کاوراش و حمل خودرو نیز به خدمات مکایار اضافه خواهد شد.

 

نحوه ی استفاده از اپلیکشن مکایار

.شما می توانید به راحتی ثبت نام کنید و برای اولین بار در دنیا یکبار برای همیشه مدل خودروی خود را را انتخاب کنید. حتی می توانید مدل خودرویی دیگر را هم اضافه کنید .  اپلیکیشن طبق مدل خودروی شما هزینه ی سرویسی را که انتخاب کرده اید را به شما نشان می دهد و در صورت تایید شما نزدیک ترین متخصص درخواست شما را قبول می کند .

اگر از مشکل خودرو اطلاع داشتید می توانید نوع درخواست را در منوی سرویس ها به راحتی انتخاب کنید .اما اگر از ایراد خودرو اطلاع نداشته باشید شما می توانید گزینه می خواهم تکنسین ایراد را شناسایی کند را انتخاب کنید . متخصصین ما بعد از پیدا کردن ایرادات به شما اطلاع می دهند و اپلیکیشن طبق ایراد شناسایی شده و مدل خودروی شما قیمت را در صفحه ی موبایل شما نشان خواهد داد و در صورت رضایت شما متخصص ما ایراد خودروی شما را رفع می کند.

 

 

نحوه ی محاسبه ی قیمت ها  برای تعمیر خودرو در محل توسط مکایار.

 

.طی قیمت های چند ماهه و بررسی نرخ نامه ها و تعرفه ها توانستیم برای هر یک از خودروهای بازار لیست قیمت کامل و جامع و منصفانه ای تهیه کنیم و به صورت دیتا در اپلیکیشن مکایار ذخیره کرده ایم تا به صورت خودکار هزینه ی تمام سفارش ها را محاسبه کند.

 

 

 

چرا مکایار ؟

.ما در مکایار بر تمامی فعالیت های متخصصین نظارت و مدیریت داریم . به شما کمک میکنیم تا هم در زمانهم درهزینه صرفه جویی کنید. کاربری آسان و راحت نسبت به سایر پلتفرم ها . اگر متخصص ما خودروی شما را تعمیر کرد و مشکل همچنان رفع نشد . بازرس های کارشناس را اعزام می کنیم تا ماشین شما را بررسی کنند و در صورت تایید تمام وجه شما به شما برگردانده خواهد شد.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *